czwartek, 23 grudnia 2010

złotówka

słuchając republiki,rezerwatu,róż europy i innych grup na które składa się moje dziecio-jestestwo ogarniam bałagan wokół mnie i we mnie.dzisiaj byłam w pyskowicach i mijałam mój stary dom.całą drogę zastanawiałam się co by było gdyby.gdyby co? nie będe tego tu wypisywać.ale wiecie,marzą mi się święta ,prawdziwe święta.bez tej dwulicowości.święta spędzone z ludźmi których kocham.nie twierdzę że tak nie jest.ale w tym roku świąt nie czuję.po prostu.

co można kupić za złotówkę?
znam takie magiczne miejsce.
kupiłam tam:
dwie pary butów
to czerwone maleństwo ze zdjęć
płaszcz
kurtkę
masę koszulek
i innych .











ciao!

3 komentarze:

nalevka pisze...

Wesołych Świąt Lolu!

Chciałabym Cię prosić o zajrzenie tu http://zofiowo.blogspot.com/ i przejrzenie skromnej jak na razie zawartości. To rysunki mojej młodszej siostry. Macie podobną wrażliwość i równie bogatą wyobraźnię. Młoda pewnie by się ucieszyła widząc, że nie tylko ona tak patrzy na świat.

krzeci pisze...

cztery paczki zapałek

a masz pożyczyć 29 groszy?

Niko's view pisze...

Świetne masz te zdjęcia ;)