niedziela, 26 grudnia 2010

czendżing











































































































































Przekopałam Picasse.Zaczęłam żałować że skasowałam Panne Lole i zaczęłam blogowanie pod cornem ale w sumie jestem osobą która czasem lubi zmiany.Dzisiaj trochę zdjęć z 'wtedy'.
W środę czeka mnie mała zmiana(o ile bedzie fundusz).Mam nadzieję że wyjdzie mi na dobre.Mój styl ewouuluje.Może dlatego że już za niecały tydzień będe miała rocznikowo 20 lat a nie naście?wiecie,skoro rodzina składając mi życzenia w wigilie zastrzegała że mam nie wychodzić za szybko za mąż to serio poczulam się stara.
 Wigilia był ok .Prezenty czadowe.Kuba mnie zaskoczył ale o tym w następnym poście.
 Chciałam przeprosić dziewczyny z klasy że się zmyłam szybciej z wigilii na rzecz wigilii wolontariuszowej (serio żałuję !!)
i pozdrawia anię c. która czyta i prosi w szkole o nowe posty bo się jej nudzi ;p
no to co?
idę oglądać piąty sezon dextera .
































































































6 komentarzy:

Niko's view pisze...

Kurcze to sie nameczyłaś z tymi zdjęciami (ze wstawieniem) Niektore sa świetne!:)

krzeci pisze...

muszę się upomnieć o prawa autorskie co po niektórych zdjęć bo są przekozackie ( ;
a są przekozackie bo ja je robiłem, sie wie

wejdź w edycje i usuń tą pustkę na końcu po tekście

... i nie pamiętam co jeszcze chciałem napisać, jak sobie przypomnę to napiszę

merci beaucoup pisze...

kawałek DOBREJ historii :)

Zizu pisze...

ooo,świetne zdjęcia ! ciekawy blog.super.aaa.będę wpadać częściej ;] (dodaję do obserwowanyyych)

kocham Dextera!

zapraszam do siebie :)
http://izuiza.blogspot.com/

A. pisze...

bardzo podoba mi się zestaw z kwieciestą spódniczką. no i uwielbiam tą torbę typu shopbag. : D gratuluję obrazków, są świetne : )

agg pisze...

rekord zdjęć w jednej notce pobity, naliczyłam 130:D