poniedziałek, 28 lutego 2011

Mountain

dzisiaj przeczytałam książkę morawskich "od początku do końca"
dzisiaj zdałam sobie sprawę jak bardzo kocham
dzisiaj wiem że nie zatrzymam jakuba przed górami bo on już tak ma i chce mieć.
dzisiaj wiem że będe silna i też będe jeżdzić.
dzisiaj wiem że wzruszenia dopadają z nienacka.
dzisiaj wiem że kocham tak bardzo,że jestem gotowa na swoje nepalskie 'sati'(chociaż mam nadzieję że to nigdy nie nastąpi)
czy kochaliście kiedyś tak mocno?
jeszcze dwa miesiące i praca i moje w końcu zdecydowane studia.
jestem szczęśliwa.

today I read the book about mountains and love written by Olga and Piotr Morawski
Today I realized how much I love
Today I know that will not stop Jacob from the mountains becausehe is no longer so and wants to have.
Today I know that I will be strong and I'll ride it.
Today I know that emotion They fall, silent.
Today I know that I love so much that I'm ready for my Nepalese 'sati'(although I hope that this will never happen)
or ever have loved so much?
two more months and my job and finally resolved studies.
I'm happy.

4 komentarze:

martienn pisze...

uwielbiam góry !

zapraszam do mnie , jeśli Ci się spodoba obserwuj i napisz komentarz ;*

Jadore ce style pisze...

jak ktoś coś kocha to nie da się go zatrzymać :)

Anonimowy pisze...

słoneczko, daruj sobie tłumaczenie na angielski, bo te tragiczne błędy niszczą Twojego pięknego bloga xxx

Anonimowy pisze...

Jakie studia? :D